Bridgestone si může mnout ruce. Tiger bude hrát s jejich míčky

Bridgestone si může mnout ruce. Tiger bude hrát s jejich míčky

Tiger-Woods-BarclaysNakonec se ukázalo, že míčky Bridgestone B330-S, které používal Tiger během svého comebacku na turnaji Hero World Challenge, nebyly žádným experimentem. Právě naopak byly základem pro nový kontrakt. Bridgestone a Woods dnes společně oznámili, že se dohodli na vzájemné spolupráci. Bývalá světová jednička tak podepsala víceletou dohodu, která ji zavazuje k hraní s míčky značky Bridgestone. Podmínky smlouvy zatím nebyly odhaleny.

Na tiskové konferenci firmy Bridgestone byl čtrnáctinásobný vítěz majoru několikrát citován. „Najít ten pravý míček je extrémně důležité. Je to klíčová součást mého vybavení a míček Bridgestone B330-S je tou nejlepší volbou pro moji hru.“

Woods tak bude hrát se stejným míčkem, s jakým v současnosti odpaluje i třeba Matt Kuchar. Podle ředitele marketingu Bridgestone Coreyho Consuegry je podepsání Woodse ústředním bodem v rozvoji společnosti v oblasti golfu. A jak by ne. Tiger se zase všude objevuje a je obrovským tahákem. „Nejen, že bude hrát s tímto modelem. Tiger s námi bude dost dlouho na to, aby ovlivnil budoucí směřování našeho produktu a možná i produktů pro všechny úrovně hraní. Očekávání je takové, že naše pozice na trhu se dramaticky změní. A nemyslím tím směrem dolů, „ slibuje si Consuegra.

V posledních letech se o druhou pozici na trhu míčků prali Callaway, Bridgestone a Nike, ale všechny byly zároveň trochu ve stínu Titleistu a Pinnacle. Podle Consuegry začal Woods testovat míčky Bridgestone v srpnu a v posledních dvou měsících se zaměřil přímo na model B330-S. „Tiger řekl, že se nevrací jen hrát, ale vyhrávat. A my věříme, že v této druhé fázi své kariéry uspěje a jsme nadšení, že toho můžeme být součástí,“ řekl marketingový ředitel Bridgestone.

V minulosti přitom Woods hrával s míčky Titleist a Nike, se kterými sklízel úspěchy. Jeho přechod k Bridgestone by teď však měl přilákat k této značce  i ostatní hráče na PGA Tour. I proto tuto dohodu Consuegra nazývá nejagresivnějším marketingovým tahem, který firma za posledních 12 let udělala. „Vůbec jsme neváhali. Hned jsme usoudili, že tohle je životní příležitost,“ přiznal.

Přestože podmínky nejsou známé, firma Bridgestone, která je holdingovou společností Bridgestone Golf, je největším výrobcem pneumatik na světě. Na poli marketingu je velice aktivní, což dokazuje sponzorstvím turnajů World Golf Championship či poločasové show během Super Bowlu. Podle Forbesu byla tržní hodnota firmy v květnu 2016 ve výši 30,9 miliard dolarů.

Zdroj: GolfDigest.com

 

 

 

Autor článku: Jan Čermák

Sdílet

Komentáře

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace