HRAJTE CO NEJLÉPE: Otestovali jsme za vás

HRAJTE CO NEJLÉPE: Otestovali jsme za vás

Davies Caddy Quick Fold Electric Grey RS 36 DHC VĚČNÁ OTÁZKA: ZÁDA, NEBO VOZÍK? Co ponese po hřišti náš bag a proč? Nebavme se o filozofii každého z nás a přijměme odpověď, že golfista by neměl být nosičem, ale v první řadě hráčem. Stejně tak neřešme, zda vozík tlači


Davies Caddy Quick Fold Electric Grey RS 36 DHC

VĚČNÁ OTÁZKA: ZÁDA, NEBO VOZÍK? Co ponese po hřišti náš bag a proč? Nebavme se o filozofii každého z nás a přijměme odpověď, že golfista by neměl být nosičem, ale v první řadě hráčem. Stejně tak neřešme, zda vozík tlačit, nebo se občas nechat do kopce popotáhnout. Faktem také je, že otázka elektrického vozíku není otázkou věku, jako spíš chytrosti. Jedním z řešení, které jsme měli možnost otestovat, je produkt značky Davies Caddy. Navíc v nejnovější variantě roku 2018. V jeho prospěch hovoří to, že jeho design, kompletace a kontrola kvality probíhají v České republice, a komponenty elektrické výstroje vyrábí německý výrobce Ansmann. Výroba, jak je zvykem u většiny výrobců, probíhá v Číně. To se samozřejmě promítá do ceny, která je oproti srovnatelné konkurenci poměrně zajímavá. Novinku s baterií na 36 jamek a systémem DHC pořídíte od 31 000 korun. Větší varianta Quick Fold patří ve složeném stavu do střední kategorie. V autě pro ni budete potřebovat prostor o rozměru 63 × 72 × 24 cm. Zde vás potěší hlavně výška, protože v zavazadlovém prostoru zbude dost prostoru i pro objemnější tour bag a bez problémů zatáhnete i vrchní záclonku. Stejně vás potěší i jeho sestavování. U testované varianty stačí nasadit zadní kolečka, nastavit rukojeť a vozík jednou rukou rozložit. Otázka dvou minut. Bag pak stačí upevnit dvěma gumovými lanky. Vyšší postavy potěší jedna z největších předností vozíku – nastavitelná výška rukojeti a umístění držáku deštníku do madla. Čím výše si rukojeť nastavíte, tím výš bude nad vámi i deštník. Kladem je také možnost umístění malé lithiové baterie do bagu bez nutnosti jejího transportu na rámu. Je tak chráněna nejen proti špíně a dešti, ale také částečně před chladem. Příjemnou vlastností je, díky širokému rozvoru a velikosti kol, příčná i podélná stabilita a elektronický pomocník DHC, který umí vozík z kopce přibržďovat. Testovaná verze s baterií pro 36 jamek neměla problém s výdrží ani v chladnějším počasí a na podmáčeném hřišti. A kdyby ne, vozík disponuje možností vyřadit převody nastavením koleček na neutrál. Pokud bychom měli testovanému modelu něco vytknout, je to trochu nemotorná možnost nastavení 1 vteřinového automatického dojezdu a použití tvrdého, byť velmi příjemně ergonomicky tvarovaného plastu madla. Problémem může být i umístění tlačítka ovládání na konec rukojeti, které můžete nechtěně aktivovat tělem. Srovnatelná s konkurencí je cena příslušenství, které se pohybuje okolo 800 korun za držák skórkarty nebo deštníku. Oproti konkurenci však nejsou z plastu, ale poctivého kovu, který sice něco váží, ale zase nemusíte mít strach, že do konce sezony nevydrží. V nabídce je pět barevných variant, které můžete libovolně kombinovat se šesti barvami koleček. Námi testovaný model byl v šedé, velmi podobné té, jakou najdete na modelech Škodovky ve výbavě RS, a stejně jako jim to s červenými kolečky sluší i vozíku Davies Caddy.

HODNOCENÍ GOLF DIGEST C&S

VZHLED 4,5/5 KVALITA PROVEDENÍ 5/5 BEZPORUCHOVOST 5/5 JÍZDNÍ STABILITA 4,5/5 SKLADNOST 4,5/5 CENOVÁ DOSTUPNOST 4/5 Za redakci Golf Digest C&S nejvíce oceňujeme: Elegantní vzhled, kvalitu provedení, provozní bezporuchovost, jízdní stabilitu, skladnost a cenovou dostupnost – 90 %   TOMÁŠ BANK, TOMMY FLEETWOOD, JAKUB VAŽANSKÝ, CHALLENGE TOUR 2018 A MNOHEM VÍCE NA 100 STRANÁCH. To vše se dozvíte v novém čísle magazínu Golf Digest C&S, které vyšlo ve čtvrtek 5. dubna 2018